Stačí iba jedna kabelka?

Rozmýšľala som ako by vyzeral môj šatník keby som žila minimalistickejšie. Aké oblečenie by som vo svojom šatníku mala, koľko by tam toho vlastne bolo a keby som si mala vybrať iba jednu kabelku.
Začala som zvažovať, ktorá kabelka by to bola a prečo by to nebola iná. 



Podľa akých parametrov som si vybrala dokonalú kabelku z môjho šatníka? A aké sú tie najdôležitejšie veci a príjemné drobnosti, ktoré ťa presvedčia o kúpe kabelky resp. o výbere tej, ktorá dostane titul "dokonalá".

Dôležité veci: veľkosť, praktická farba = nositeľnosť, kvalita. 
Menej dôležité veci: vymeniteľné ramienko na kabelke, metalická kombinácia- kompatibilná s kúskami zo šatníku. 



Nemala by byť väčšia?  Má ideálnu veľkosť na bežný deň. (160*150*85 mm)


(OUTFIT: kabelka: ZARA, nohavice: MOHITO, bunda: RESERVED) 

Dokázala by som s touto kabelkou cestovať?  Pri cestovaní netreba nutne veľkú kabelku, stačí iba tak veľká, aby som do nej zmestila peňaženku, mobil a pár ďalších drobností. 




Prečo nie čierna?  Ak by som žila minimalistickejšie, moje oblečenie by bolo lepšie kombinovateľnejšie a tým aj nudnejšie. Keďže nenávidím nudné outfity chcela by som nejaké spestrenie, ozvláštnenie mojich obyčajných outfitov.

Aj na večierok? 



(OUTFIT: kabelka: ZARA, sukňa: MOTIVI, košeľa: MANGO, náušnice: Aliexpress)



Komentáre